• Daugaard Woods posted an update 1 year, 4 months ago

    به طور کلی ، شرایط فیزیولوژی بدن بانوان به گونه ای است که سبک زندگی و حاملگی می تواند آن ها را در معرض ابتلا به بیماری های زنانه قرار دهد. در ضمن برای انتخاب پزشک خود می توانید از همین صفحه وارد پروفایل پزشکان شده و اطلاعات تخصصی آنها و نظرات سایر کاربران را بررسی کنید. هنگامی که زنان یائسه می شوند ،چرخه ی قاعدگی آنان متوقف شده و توانایی باروری خود را از دست می دهند. در این زمان تخمدان ها به میزان کمتری هورمون های زنانه به خصوص استروژن ترشح می کنند و سبب بروز عوارض یائسگی می شوند.

    مراقبت های اورژانسی از بانوان به طور مثال در مواقع خونریزی ، این مراقبت ها ضروری است و توسط متخصص زنان انجام می شود. به طور کلی اولین بررسی ها و معاینات نوجوانان در سنین 13 الی 15 سالگی توسط متخصص زنان صورت می پذیرد. متخصص زنان در وهله اول ، موظف به تشخیص نوع مشکل بیمار می باشد.

    در انتها امیدواریم اطلاعاتی که در قالب بخش های مختلفی ارائه شد بتواند در مسیر گزینش بهترین متخصص زنان روشنگر خوبی باشند. با بررسی ویژگی ها و معیارهایی که باعث می شود یک پزشک بهترین متخصص زنان وزایمان شناخته شود به نتایجی رسیدیم مبنی بر اینکه تمامی انها ویژگی هایی دارند که در اکثر آنها مشترک است. همزمان با رشد دختران، هورمون های آن ها نیز بیکار ننشسته و شروع به تغییراتی در بدن می کنند. مانند افزایش رشد موهای زائد، رشد سینه ها و تغییراتی از این قبیل که اگر تحت نظر پزشک متخصص زنان خوب قرار گیرند، می توانند از اختلالات هورمونی و بروز مشکلات ناشی از آن نیز جلوگیری نمایند.

    خونریزی نامنظم، تخلیه واژنی، درد کمر و لگن، ورم پا، خستگی و کاهش وزن نیز از دیگر علائم آن است. متخصص و جراح زنان و زایمان با تجویز آزمایش پاپ‌اسمیر، واکسن‌های HPV و آزمایش HPV می‌تواند از رشد زخم‌های سرطانی نشده جلوگیری کند. علاوه بر اختلالات هورمونی و بیماری‌های متعدد مرتبط با آن، سندروم پیش از قاعدگی نیز زنان را به مطب دکتر زنان و زایمان هدایت می‌کند. تغییرات خلق و خو مانند اضطراب، عصبانیت و پرخاشگری و گریه کردن، کاهش تمرکز و گوشه‌گیری از نشانه‌های روحی آن است. درد، خستگی، حساسیت پستان، نفخ شکم و مشکلات گوارشی نیز از علائم جسمی آن است. متخصص زنان و زایمان دارای مدرک تخصص، برای انجام برخی از روش های تشخیصی و جراحی آموزش می بینند.

    در موارد بسیار نادر به هنگام خونریزی، نشت مایع آمنیوتیک، کاهش علائم حیاتی جنین یا گیر کردن در مجرای خروجی، پزشک اقدام به جراحی سزارین اورژانسی می کند. البته امروزه علاوه بر ژل از چربی طبیعی خود بیمار نیز تزریق به واژن استفاده می شود. لازم به ذکر است که جوانسازی از طریق تزریق ژل یا تزریق چربی ماندگاری دائمی نداشته و پس از یک سال نیاز به تزریق مجدد دارد.

    بهترین متخصص زنان مشهد بانوان تجربه روابط جنسی متعدد و احتمالا زایمان و بارداری های مکرر را داشته اند که پیرو آن ها، مشکلاتی مانند افتادگی واژن، شل شدن آن، پارگی پرینه، چروکیده شدن و … رخ می دهد. در مورد روش های جوانسازی واژن هم در قسمت های قبل به اختصار توصیحاتی دادیم. معاینه لگن ممکن است از برنامه های اولین ملاقات با دکتر زنان نباشد به خصوص اگر بیمار از نظر جنسی فعال نباشد.برای معاینه لگن پزشک از وسیله ای به نام اسپکولوم استفاده می کند. برترین پزشک به راحتی آب خوردن شما را به بهترین متخصص و دکتر در هر زمینه تخصصی متصل میکند.

    مهمترین عامل ایجاد این نوع سرطان ویروس HPV یا ویروس پاپیلوم انسانی است، به طوری که ۹۰ درصد از سرطان های دهانه رحم به دلیل وجود طولانی مدت این ویروس در بدن ایجاد می شود. سرطان اندومتر یا سرطان رحم یکی از انواع سرطان ها در اندام تناسلی زنان است. این سرطان معمولا در سلول های پوشاننده دیواره رحم ایجاد می شوند. بیماری های آمیزشی یا مقاربتی به بیماری هایی گفته می شود که از طریق رابطه جنسی (مهبلی، مقعدی و دهانی) به فرد منتقل می گردد.، سوزاک، کلامیدیا و تبخال تناسلی از شایع ترین بیماری های آمیزشی هستند. فعالیت جنسی می تواند بافت مهبل را تحریک کند و بر نتایج تست پاپ تاثیر گذارد.

    دکتر ندا حاجیها در سال 1386 پس از فارغ التحصیل شدن در رشته پزشکی عمومی به مدت 2 سال در شاهرود، طرح پزشکی عمومی خود را گذراندند. در سال 1395 ایشان موفق به دریافت بورد تخصصی جراحی زنان، زایمان و نازایی از دانشگاه علوم پزشکی تهران شدند و سپس دو سال به عنوان طرح دوره تخصص در استان کردستان به ارائه خدمات درمانی پرداختند. دکتر حاجیها در حال حاضر در بیمارستان فوق تخصصی تندیس و مطب خود، مشغول به فعالیت در حوزه زنان، زایمان و نازایی، جراحی های ترمیمی و زیبایی زنان می باشند. علاوه بر موارد فوق، چنانچه در بخش سلامت نمناک عنوان شده است همچنین یک متخصص زنان و زایمان باید برخی از شرایط پزشکی مشابه در زنان را همزمان به عنوان پزشک عمومی خود نظارت کند. به عنوان مثال، اگر زن مبتلا به دیابت است، متخصص زنان و زایمان باید او را در مورد چگونگی تأثیر بیماری بر روی اندام های تولید مثل خود آگاه سازد.

    شما می توانید از افرادی که با مشکل شما مواجه بوده اند و بهترین پزشک را در این زمینه می شناسند استفاده کنید. سپس با جست و جو نام پزشک در پلتفرم های مختلف به اطلاعات خوبی از پزشک دست پیدا کنید و در صورت تمایل به آن پزشک مراجعه کنید. در این روش مادر در یک وان پر آب قرار می گیرد و درد کمتری را تجربه خواهد کرد.

    درواقع بهترین متخصص زنان و زایمان کاملا با روند زایمان و تمامی مراقبت های قبل و بعد آن آشنا هستند و مشاوره هایی کاملا دقیق و علمی را می توانند در این زمینه داشته باشند. قبل از ازدواج معمولا لازم است که برای بررسی سلامت و اطیمنان از عدم ابتلا به بیماری های زنانه خاص، به مراجعه نزد یک پزشک متخصص زنان اقدام شود. معمولا همه خانم ها منتظر دلیلی هستند تا به یک متخصص زنان و زایمان مراجعه کنند. همانطور که در ابتدای این مقاله اشاره کردیم، تمامی خانم ها باید پس از رسیدن به سن بلوغ، تحت نظر متخصص زنان قرار گیرند. حال می خواهیم زندگی یک خانم را پس از رسیدن به سن بلوغ تا پایان عمرش با هم بررسی کنیم و ببینیم که در چه زمان هایی نیاز به مراجعه نزد پزشک متخصص دارد.

    اگر سوال در زمینه های قاعدگی ، یائسگی ، لاپاروسکوپی ، مراقبت های قبل و بعد از دوران بارداری ، کلیه بیماری های زنان ، روشهای درمانی و جراحی های زنان دارید، می توانید از متخصصین این حوزه به صورت آنلاین مشاوره بگیرید. بانوان به عنوان نیمی از قشر فعال جامعه و ستون خانواده باید همواره مراقب سلامت خود باشند و در صورت بروز کوچکترین نشانه های اختلال در سلامت خود باید به پزشک مراجعه کنند. برخی از بیماری ها وجود دارد که مختص بانوان می باشد و تنها متخصص زنان می تواند آن را بررسی و تشخیص دهید. عمده این مشکلات مربوط به ناحیه تناسلی بانوان می باشد و بسیار حساس است. از این رو متخصص زنان باید در زمینه کاری خود حرفه ای باشد؛ زیرا کوچکترین اشتباه در تشخیص می تواند سلامت بانوی مراجعه کننده را به خطر بیندازد. در ادامه بیشتر با متخصص زنان و وظایف و کارهایی که بر عهده دارد آشنا می شویم.

    بدون شک یک متخصص زنان باتجربه و خوب به گونه ای معاینات واژینال را انجام می دهد که بیمار دچار درد یا ناراحتی نشود. با توجه به پیشرفت تکنولوژی و روی کار آمدن موبایل های هوشمند این امکان برای کاربران فراهم شده تا با جست و جو در اینترنت بتوانند لیستی از بهترین متخصصین زنان فراهم کنند. داشتن تعرفه مناسب نیز میتواند در انتخاب متخصص زنان موثر باشد، یک متخصص زنان خوب با داشتن هزینه ای معقول و متعارف میتواند این امکان را برای همه بانوان فراهم کند تا به صورت مداوم به پزشک مراجعه کنند. زایمان سزارین اغلب به زنانی که به واسطه جفت سر راهی، بارداری چند قلویی، رحم دوشاخ، جنین درشت اندام، قرارگیری جنین به حالت بریچ که امکان زایمان طبیعی را ندارند، توصیه می شود.

    در دوران قاعدگی، بانوان ممکن است با دردهای شدید رو به رو شوند و یا این دوران با اختلال پیش رود و نظم آن به هم خورده باشد و باعث آسیب به فرد شود. پزشک متخصص زنان به تشخیص علل این اختلال ها و دردهای دردناک می پردازد و با آزمایش هایی که ترتیب می دهد، مشکل فرد را تشخیص می دهد. بانوان برای بیماری های مربوط به زنان نیازمند متخصص زنان هستند تا بتوانند به راحتی مشکل خود را بیان کنند. دکتر سعیده اسدی، متخصص زنان و زایمان و فلوشیپ زیبایی زنان در شرق تهران هستم. تمام تلاش من و همکارانم، جلب رضایت و ایجاد ارزشمندی برای شماست. جراحی زیبایی کلیتوریس یا هودکتومی، یکی از عمل های زیبایی زنان است، که خواسته های آن ها در رابطه با زیبا سازی ناحیه تناسلی و همچنین عملکرد بهتر در رسیدن به ارگاسم طی رابطه ی جنسی را پاسخ داده است.