• Aagaard Hogan posted an update 1 year, 5 months ago

    در پس چهره پرچین چروکشان قلب مهربان و سرشار از عشقی دارند که به تک تک اعضای خانواده شان عشق می ورزند. همچنین می توانید از آن ها بخواهید در صورتی که کار واجبی با شما دارند و دستتان بند است روی دکمه ی زنگ هشدار بزنند تا با شنیدن صدای زنگ به کمک آن ها بروید. به خصوص اگر آنها با درآمد ثابت زندگی می کنند یا بودجه ای برای نگهداری بهتر از آنها وجود دارد. نظیر نظافت کلی خانه یا اگر چیزی شکسته باشد که ممکن است خطرناک باشد و هر چیزی که سالمند را آرام تر می کند صحبت کنید. آنها به تعامل اجتماعی با شما نیاز دارند و به شما اطمینان می دهند که آنها ایمن ، سالم و به طور کلی خوب هستند.

    علایق مشترک افراد سالمند را پیدا کنید و ببینید چه فعالیت­‌هایی را دوست دارند که به­ صورت دو نفره انجام دهند. شاید یک­دست شطرنج بازی­ کردن، کلی انرژی مثبت برای آنان به ­همراه آورد. با افزایش سن، بدن افراد نسبت به برخی بیماری را آسیب پذیر تر می شود. همچنین مشکلاتی مثل زوال عقل، کاهش شنوایی، مشکلات حرکتی، پیر چشمی و اختلالاتی از این قبیل می تواند روی زندگی فرد تاثیر بگذارد. سبک زندگی سالم در دوران سالمندی تاثیر زیادی بر سلامت جسمی و روانی فرد سالمند می گذارد. طبیعتا مراقبت از سالمند در منزل و با کمک گرفتن از یک پرستار آموزش‌دیده، هم برای خود فرد سالمند و هم برای اطرافیان او بسیار بهتر از نگهداری در خانه سالمندان است.

    استخدام نگهدار سالمند آشنا با مشکلات جسمی سالمندان، زندگی مطلوب با احساس امنیت برای سالمندان خود به ارمغان آورید. سلام و عرض ادب بله پرستار های ما به صورت نیمه وقت و شبانه روزی فعالیت می کنند. سلام خدمت شما مشتری گرامی خیلی خوشحالیم که از سپید گستر و پرستار سالمند که برای مادر عزیز شما اعزام شده راضی هستید و این باعث افتخار ماست و ممنونیم بابت پیام محبت آمیز شما، ان شاءالله خدا به شما و مادر گرامی عمر با عزت عطا کند. اغلب اوقات، تامین این خواسته‌ها و فشار مراقبت ‌می‌تواند منجر به فرسودگی شغلی، تهدید سلامتی شما و سالمندتان و یا بروز خستگی جسمی، عاطفی و ذهنی در شما و فرد سالخورده مورد نظر شود.

    این در حالی است که در اکثر مراکز نگهداری از سالمندان، برای هر فرد یک پرستار اختصاصی در نظر گرفته نمی‌شود و نمی‌توانید درخواست طبخ غذای مجزا بدهید. پرستار سالمند باید یا دارای مدرک تحصیلی باشد یا دانش پرستاری داشته باشد و از همه مهمتر باید تجربه کافی برای پرستاری از سالمند را داشته باشد، برای مراقبت از سالمند تجربه کافی اولین شرط است زیرا تأثیر مستقیم در حفظ و نگهداری از سالمند دارد. تجربه چندین ساله ما، در کنار انتخاب بهترین پرستار سالمند، به شما کمک می‌کند تا فرد سالمند، کیفیت زندگی بالاتری را تجربه کرده و شرایط مساعدتری پیدا کند.

    در مواردی که سالمند دارای شرایط ویژه پزشکی است، باید برای انجام امور منزل از کمک دیگران بهره مند شود. این دسته از خدمات از جانب سالمندان بر اساس نیاز و وضعیت سلامتی آن ها مورد استقبال قرار گرفته است. در این نوع خدمات پزشک به صورت حضوری در منزل سالمند حضور میابد و به تشخیص و درمان میپردازد. همچنین پزشک میتواند به صورت دوره ای در جریان نیاز های و روند بهبودی سالمند قرار بگیرد.

    همچنین در استخدام پرستار باید به نکات دیگری نیز دقت کنید و مواردی را در نظر بگیرید. شرکت سپید گستر با مجوز رسمی از وزارت بهداشت و تحت نظارت کامل داشنگاه علوم پزشکی در ایران می باشد و به بهترین شکل خدمات مربوطه را انجام می دهد. زمانی که کنار سالمندتان نیستید، خیالتان راحت است که پرستار سالمند، از سالمند شما نگهداری می کند. در این نقش، یک پرستار سالمند مسئول اجرای طرح های درمانی تعیین شده توسط پزشکان و سایر اعضای یک تیم چند رشته ای است. نقش اصلی آنها ارائه مراقبت های جامع و فردی برای بیماران و خانواده ها است. اما آنچه که کیفیت خدمات این مراکز را از یکدیگر متمایز می‌سازد، سابقه و تجربه آنهاست، بنابراین برای انتخاب چنین مرکزی به فاکتور تجربه و اعتبار توجه ویژه‌ای کنید.

    سالمندان را مانند کودکان نبینید و با آنها رفتار کودکانه نداشته باشید برخی با سالمندان همچون کودکان رفتار می‌‌کنند. سالمندانی که ناتوان هستند شان والایی دارند که باید چگونگی مراقبت از سالمندان را بدانیم تا به خطر نیفتد. برخی به گمان اینکه مراقبت از سالمندان ساده است با یک نگرش سنتی با آنها رفتار می‌کنند.

    شما به راحتی و طبق شرایطتان میتوانید پرستار شبانه روزی سالمند در کرج ، پرستار نیمه وقت سالمند در کرج ، پرستار ساعتی سالمند در کرج و هر نوع پرستاری که نیاز داشتید را استخدام کنید. افراد و فرزندان زیادی هستند که مایلند در قبال پرداخت حقوق بالا ، خدماتی تخصصی برای سالمندان ارائه دهند ، طرف مقابل هم پرستاران متعددی هستند که به دنبال کاری مانند نگهداری از سالمند با حقوق بالا هستند. پرستار حرفه ای سالمند در منزل میتواند خدمات خوب و با کیفیتی به سالمند ارائه دهد و با تجربه و تخصصی که در امر پرستاری و نگهداری از سالمند دارد حسی خوشایند و لذت بخشی برای سالمند در منزل فراهم می سازد. نگهداری از سالمند در منزل مشهد و پرستار سالمند حرفه ای بر خلاف مراقبین خانوادگی آموزش می بینند تا وضعیت جسمی و روانی سالمند را تحت نظر داشته باشند و تغییرات هرچند کوچک در عادات غذایی، ظاهر و رفتار سالمند را تشخیص داده و به پزشک گزارش دهند. استفاده از خدمات پرستاری در منزل و یا مراقبت در منزل توسط مراقب و پرستار سالمند حرفه ای ویژگی های منحصر به فردی دارد که به برخی از آن ها اشاره شده است. پرستار در منزل باید با افزایش اطلاعات خود در مورد انواع روش های مراقبت و مشاوره با پزشکان متخصص و سایر پرستاران با تجربه مهارت ها و دانش خود را افزایش دهد تا بتواند بهترین خدمات را ارائه دهد.

    یکی از وظایف مهم پرستار بررسی وضعیت سلامت فرد مسن می باشد و باید در زمان های مقرر اقدام به چکاپ شود تا از بیماری ها آگاه شوید. در این مورد تجربه پرستار در نگهداری از سالمند حرف اول را می زند تا با شناخت خوب شرایط سالمند نیازهای او را بطرف کند. لذا مراقبت از سالمند به قدری مهم است که امروزه در کشور یک رشته دانشگاهی جدید تحت عنوان مراقبت سلامت برای حمایت از سالمندان ، ایجاد شده است. نگهداری از سالمند در صورت امکان توسط فرزندان موجب برطرف شدن تمامی نیاز های روحی و جسمی نیاز های فرد شده و از تنهایی و افسردگی فرد جلوگیری می ‌کند. نگهداری از سالمندان در خانه در حال تبدیل شدن به یکی از گزینه های محبوب در میان سالمندان است زیرا به آنها این امکان را می دهد که به راحتی در خانه های خود پیر شوند. فهرستی از فعالیت‌ها یا ورزش‌هایی را که باید طبق دستور پزشک توسط افراد سالمند انجام شود تهیه کنید ، تا فرد مراقب از آن آگاهی داشته باشد و در این کار به سالمند کمک کند.

    اگر تمام اعضای خانواده صبح از خانه خارج می شوید و تا ساعت دغدغه شغلی دارید بهتر است که با استخدام پرستار سالمند تنها در خانه مانده را از تنهایی دربیاورید. این کار نه تنها به سلامت جسمانی او کمک می کند بلکه سلامت روحی او را نیز تضمین می کند. پرستار سالمند باید شخصی قابل اعتماد، کار بلد، دلسوز و با تجربه باشد. بنابراین نحوه انتخاب و انتصاب یک شخص برای پرستاری از پدر یا مادر پیر خانواده بسیار مهم است. روش اول این است که پرستار سالمند خود را به صورت خصوصی و شخصا استخدام کنید. این امر از طرق مختلف مانند معرفی دوستان و آشنایان، آگهی دادن و… امکان پذیر می باشد.

    هیچ فرزندی دلش نمیخواهد که والدین سالمندش را از خودش دور کند حتی اگر به خاطر شرایط اقتصادی مجبور باشد از پرستار سالمند ارزان استفاده کند. فرد مناسبی برای گوش دادن به حرف های آنها باشد تا سالمند بتواند ارتباط بهتری را با وی برقرار کند. حتی در بعضی مواقع این پرستاران مانند دختر ، همدم و یاور در کنار سالمندان حضور دارند و باعث دلگرمی میشوند.

    اگر شما به سن ۶۰ سالگی برسید، پس مطمئنا سالمندی را تجربه خواهید کرد. تنها یک دوره ی سنی است که در آن فرد قادر به انجام برخی از کارها نیست و در برخی کارها نیازمند یاری دیگران است. البته برخی سالمندان زندگی بسیار سالمی دارند و نیازی به مراقبت ندارند.