• Mcdaniel Flood posted an update 1 year, 4 months ago

    ابتدا در تلویزیون به Settingsو بعد Security بروید و گزینه MiCast Settings را انتخاب و مطمئن شوید گزینه‌های اول و دوم روی On هستند. حالا در گوشی شیائومی خود به Settings رفته و گزینه Connection & sharing را انتخاب کنید. در گام بعدی باید گوشی را با استفاده از مبدل MHL و کابل HDMI به تلویزیون متصل کنید. چگونه گوشی را به تلویزیون وصل کنیم با کابل شارژر از آن می‌بایست بتوانید نمایشگر گوشی را بر روی تلویزیون خود مشاهده کنید. در واقع به محض اینکه اتصال انجام می‌شود باید قادر به دیدن محتوای به اشتراک گذاشته شده نمایشگر گوشی بر روی تلویزیون باشید. در اندروید، احتمالا باید تنظیمات USB خود را به انتقال فایل‌ها یا انتقال عکس‌ها تغییر دهید.

    داوود سال هاست که به تکنولوژی علاقه مند شده و به فعالیت در شبکه های اجتماعی و تولید محتوای اصولی مطابق با الگوریتم های روز روی آورده، او سابقه خوبی در زمینه بلاگری در اینستاگرام دارد. ابتدا باید مطمئن شوید که دستگاه‌های شما قابلیت DLNA را پشتیبانی می‌کنند یا خیر ، که اگر در دسترس باشد معمولا روی جعبه یا در دفترچه راهنمای لوازم در مورد وجود این قابلیت نوشته شده است. ویژگی مهم DLNA ، پشتیبانی از ارتباط وایرلس و بی سیم است که همه وسایل را به هم مرتبط می‌کند و محتوای آن‌ها را با هم به اشتراک می‌گذارد . اگر گوشی شما درگاه تایپ C ندارد و از درگاه Micro USB استفاده می‌کنید، اصلاً جای نگرانی وجود ندارد.

    حتی اگر اکثر افراد بگویند که تمام کابل های HDMI برای نمایش تصویر، یکسان هستند، صحیح نیست زیرا ممکن است یک کابل با کیفیت پایین، تعداد خطا در ثانیه بیشتری داشته باشد. این کابل ها که انواع متفاوتی دارند توسط اغلب تبلت ها و گوشی ها پشتیبانی می شوند و در اکثر فروشگاه ها یافت می شوند. کابل را به درگاه شارژر تلفن و همچنین به درگاه HDMI متصل کنید. از طریق پایین کشیدن صفحه گوشی، از طریق نوتیفیکیشن منو ” Use USB For ” را انتخاب و گزینه ” File Transfer ” را انتخاب کنید. اگر تلفن هوشمند شما از قابلیت Samsung Smart View برخوردار نیست از طریق سایت رسمی سامسونگ، این قابلیت را به آن اضافه کنید. ساده ترین راه برای اینکه بدانید تلویزیون شما از این قابلیت پشتیبانی می کند، این است که نام تلویزیون خود را در کنار عبارت “Miracast” در گوگل جستجو کنید.

    خروجی‌هایی مانند HDMI, VGA, DVI و Display Port از این دسته هستند. این پورت برای اتصال گوشی به انواع تلویزیون‌ها اعم از جدید و قدیمی مناسب است، زیرا اگر تلویزیون از پورت‌های جدید مانند HDMI پشتیبانی نکند بازهم می‌توان موبایل را از طریق پورت‌های قدیمی‌تر به آن متصل کرد. برای اتصال گوشی به تلویزیون با شارژر و بهره بردن از صفحه‌نمایش بزرگ آن راه‌های مختلفی وجود دارد. راه‌هایی نظیر استفاده از اسلیم پورت، کابل اچ‌دی‌ام‌ آی و … وجود دارد که در این مقاله به آن‌ها می‌پردازیم. در طی این روند فرایند اتصال گوشی به تلویزیون تکمیل می گردد و کاربر می تواند در صفحه نمایش تلویزیون به تماشای فیلم، عکس و موسیقی بپردازد.

    این روش یکی از بهترین شیوه های اتصال بی سیم گوشی های هوشمند است. اگرچه MHL در ابتدا به اتصال برق نیاز داشت، MHL ۲.۰ این موضوع را غیر ضروری می‌کند. با این حال، از آنجایی که MHL از گوشی برق می‌گیرد، عاقلانه است که کابل برق را وصل کنید. پس از آن، شما باید صفحه نمایش تلفن خود را در تلویزیون خود مشاهده کنید. به طور کلی، لینک با کیفیت بالا برای موبایل یکی از بهترین راه حل‌ها برای اتصال گوشی به تلویزیون با شارژر است.

    در ویدئو زیر می‌توانید «فیلم اتصال گوشی به تلویزیون» را ببینید. همان‌طور که در تصویر مشاهده می‌شود، سیم MHL در یک طرف دارای یک پورت میکرو USB است و یک طرف آن نیز به اچ دی ام آی متصل می‌شود. برخی از آن‌ها نیز منبع انرژی را در داخل خود جای داده‌اند و قادر به تأمین انرژی مورد نیاز گوشی یا تبلت خواهند بود. برای اتصال Samsung Galaxy S8/S8+/Note 8 به بعد (از جمله سری Samsung Galaxy S21) به تلویزیون خود، فقط یک آداپتور USB-C به HDMI وصل کنید. USB-C نر را به درگاه شارژ USB-C دستگاه Samsung Galaxy خود وصل کنید.

    برای مشاهده ی عکس کافی است که کابل شارژر گوشی را بیاوریم و تلویزیون و گوشی را به هم وصل نماییم. از روش های اتصال گوشی به تلویزیون از طریق شارژر می توان به فناوری MHL اشاره کرد. یعنی وصل کردن گوشی با موبایل با کابل MHL، این قابلیت باعث می شود تا دستگاه هایی که دارای این فناوری هستند به تلویزیون وصل شوند. اگر هم گوشی شما از MHL پشتیبانی نکرد، باید آداپتور MHL را تهیه کنید.

    گوشی دریافت کننده تصویر نیست فقط می تونه تصویر رو بفرسته . با سلام لطفا راهنمایی کنین برای تب اس ۲ مدل t719 چه کابلی باید بخرم ممنون میشم پاسخ رو بگین چون خیلی کابل هارو امتحان کردم اما نشده ممنون. از سایت شما خیلی اموختم واقعا ممنونم تبلیغ سایت تونو ب دوستان کردم همیشه موفق باشید . مثلا در شکل بالا اون قطعه مشکی کوچیکه ، تبدیل ۱۱ پین سامسونگ به ۵ پین هست .

    گوشی های ساموسنگ قابلیت ارتباط تلویزیون و مانیتور ارتباط دارند. برای آینه کاری صفحه نمایش خالص ، به یک کابل USB-C و HDMI احتیاج دارید. هنگامی که آداپتور خود را وصل کردید ، به سادگی خروجی ویدیو را به صفحه نمایش خود وصل کنید. آداپتورهای رسمی لایتنینگ اپل حاوی یک درگاه لایتنینگ اضافی برای شارژ هنگام مشاهده محتوا در صفحه دوم هستند. MHL یکی از رایج ترین راه حل ها برای اتصال تلفن به تلویزیون HDMI با کابل میکرو USB است.

    اما غیرممکن نیست، همه چیز به انتخاب کابل مناسب بستگی دارد. کاربران گوشی های ذکر شده، علاوه بر داک مخصوص، باید یک کابل اچ دی ام آی نیز تهیه کنند. به طور واضح، تلویزیون یا پروژکتور مورد نیز نیز باید از درگاه اچ دی ام آی پشتیبانی کند.

    اگر گوشی اپل استفاده می‌کنید باید از اپل‌تی‌وی بهره ببرید. البته همان‌طور که می‌دانید اپل محدودیت‌هایی برای نصب و استفاده از اپ‌های مختلف دارد، اما به هر حال از اکثر چیزهایی شما می‌خواهید پشتیبانی می‌کند. آداپتور اندرویدباکس را به برق وصل کنید و آن را روشن نمایید.

    علی‌رغم اینکه راه‌های زیادی برای صورت گرفتن انتقال تصویر گوشی به تلویزیون از طریق کابل‌های رابط وجود دارد، با پیشرفت تکنولوژی و فناوری‌های روز دنیا روش‌های بیسیمی و اتصال از راه دور نیز بسیار محبوب هستند. فناوری MirrorCasting توانسته امکانات بیشتری برای پخش تصویر به موبایل‌ها اضافه کند. میراکست این امکان را فراهم می‌کند که حتی اگر تلویزیون شما قابلیت اتصال به گوشی را نداشته باشد، با یک دانگل وایرلس بتوانید تصویر را منتقل کنید. در واقع این فناوری جایگزین کابل HDMI در تلویزیون شما می‌شود. فناوری میراکست، امکان اتصال بدون سیم یا وای‌فای را به‌وجود می‌آورد؛ یعنی به دستگاه‌ها این توانایی را می‌دهد که یکدیگر را پیدا کرده و بدون کابل به هم متصل شوند. پس از اتصال، تصویر موبایل شما روی تلویزیون نمایش داده می‌شود.

    چرا که با استفاده از این قابلیت شما می توانید به راحتی اطلاعات گوشی خود را در ابعاد بزرگ تر و با کیفیت بیشتر مشاهده نمایید. در این مقاله از میزبان فا مگ تلاش ما بر این بوده تا نحوه اتصال گوشی به تلویزیون با استفاده از روش های مختلف را آموزش دهیم. در صورت داشتن هرگونه سوال یا وجود هر نوع ابهامی در خصوص مطالب بیان شده می توانید از طریق بخش دیدگاه های همین مقاله با ما در ارتباط باشید. کافی است خیلی راحت گوشی موبایل خود را به تلویزیون وصل کنید و به جای صفحه نمایش گوشی، از صفحه نمایش تلویزیون استفاده کنید.

    این برنامه میتواند تصاویر با کیفیت ۱۰۸۰p را به صورت رمزگزاری شده برای دستگاهی که میخواهید در آن تصاویر نمایش داده شود بفرستد. در این مدل اتصال بسته به مدل گوشی و تلوزیون راه کار های زیادی وجود دارد. از بهترین گجت هایی که میتوان برای این کار اشاره کرد باید به اپل تی وی اشاره کرد.