• Vendelbo Chandler posted an update 1 year, 3 months ago

    این 6 برند نسبت به بقیه برندهای هندزفری و هدفون شناخته‌شده‌تر هستند. اما برندهای دیگری هم وجود دارند که هم از نظر کیفیت و هم طراحی حرف‌های زیادی برای گفتن دارند. سونی تخصص زیادی در زمینه هندزفری‌ها دارد و هدفون‌های باکیفیتی هم تولید می‌کند. خرید هندزفری شیائومی و یا هدفون بلوتوثی شیائومی هم جزو گزینه‌هایی است که می‌تواند از هر نظر رضایت شما را جلب کند. Bose، فیلیپس، هواوی، Awei، Akg، تسکو، هوکو، Plantronics و … هم سایر گزینه‌های خرید هندزفری و هدفون باکیفیت هستند.

    نمی توان گفت که هندزفری های سیم دار به صورت کلی حذف شده‌اند، خیر. هدفون های سیم دارهمچنان میان کاربران با بودجه‌های محدود رایج است زیرا در هر صورت قیمت هندزفری های بی سیم بیشتر است. در دنیای امروز می‌توان گفت تا حدودی استفاده از هندزفری های سیم دار برای کارهای روزمره رو به منسوخ شدن است. استفاده از جک‌های 3.5 میلی‌متری هم‌اکنون به ندرت در گوشی‌های هوشمند دیده می شود که این موضوع تا حد زیادی به عدم استقبال کاربران از هندزفری های سیمی به هنگام خرید دامن زده است. بعد از کیفیت صدا اکثر مردم به دنبال محصولی هستند که طراحی و وزن مناسبی داشته باشد. اتصال یک هندزفری به دو گوشی از طراحی این است که هنگامی که هندزفری را در گوش قرار می دهند متناسب با گوش باشد و از گوش کاربر نیافتد یا باعث خستگی در استفاده ی طولانی مدت نشود.

    از بارزترین ویژگی‌ها می‌توان به حسگر اثر انگشت، پردازنده‌های فوق سریع، صفحه نمایش AMOLED ، تکنولوژی شارژ سریع کوآلکام و فیس‌لاک اشاره کرد. به شخصه یکی از طرفداران هدفون Creative Sound Blaster Jam بودم که در سال 2015 عرضه شد و ظاهر و احساس کاملاً یکپارچه‌سازی شده با صدای خوب در ازای پولی که برای آن خرج می‌کردید داشت. اگر جزء افرادی هستید که قرار دادن ایرفون‌ها به صورت طولانی مدت درون گوش، شما را اذیت می‌کند، خرید هندزفری بلوتوثی های حلزونی می‌تواند یک پیشنهاد بسیار رضایت‌بخش برای شما باشد. کاربرانی که قصد خرید هندزفری دارند و در طول روز تماس های زیادی برقرار می کنند به دنبال یک هندزفری دارای میکروفون باکیفیت هستند. اکثر کاربران توقع دارند هنگام مکالمات صدا به خوبی و شفاف منتقل شود و هیچ گونه نویز یا صدای اضافی نداشته باشد. قبل از خرید هندزفری ابتدا باید میکروفون آن تست شود و از باکیفیت بودن آن اطمینان حاصل کنید.

    نکته دیگر آنکه بر خلاف بسیاری از محصولات دیجیتال در دنیا که با واسطه به فروش می‌رسد و بنابراین بر قیمت آن افزوده می‌شود، این شرکت تمامی محصولات و تکنولوژی خود را بدون واسطه عرضه می‌کند. کیفیت صدای عالی نمی شه ازش انتظار داشت، کیفیت صداش معمولی رو به پایینه، برای موزیک باز های حرفه ای مناسب نیست، برای کسایی که می خوان یه هندس فری دم دستی داشته باشن عالی و کاربردیه. چون هندزفری‌ها معمولا قیمت بالایی دارند و شما برای آن هزینه می‌کنید باید حتما از کیفیت آن مطمئن باشید و در صورتی که رضایت نداشته باشید و یا کیفیت صدا و سایر جنبه‌های آن مشکل داشته باشد بتوانید آن را دوباره برگردانید. صدا اکو به دلیل آسوده خاطری شما مشتری عزیز کالاهای برندهایی مانند هایلو, qcy ، شیائومی و از این قبیل را قبل از ارسال تست میکند. لطفا نام کالای موردنظر را با دقت وارد کنید یا دسته بندی بهتری انتخاب کنید.

    شما می‌توانید این هندزفری را به صورت همزمان به دو گوشی متصل کرده و از آن استفاده کنید، همچنین می‌توان میزان شارژ هندزفری را از طریق گوشی خود چک کنید. این هندزفری حساسیتی در حدود 121 دسی‌بل داشته و از فرکانس پاسخگویی 20 هرتز تا 20 هزار هرتز بهره می‌برد. هندزفری هوکو مدل E12 یکی دیگر از هندزفری‌های بی‌سیم و باکیفیت موجود در بازار است که در کنار طراحی ارگونومیک، از قابلیت پخش صدای استریو نیز پشتیبانی می‌کند. این محصول از پلاستیک فشرده ABS ساخته شده است اما در برابر آب و رطوبت مقاومت ندارد.

    شما می توانید در فروشگاه ساتل دیجیتال با بررسی مشخصات هدفون ها، سفارش خود را ثبت کنید. در بخش توضیحات محصولات تمام جزئیات به همراه عکس و ویدیو محصول برای راحتی شما در خرید قرار داده شده است همچنین در صورت نیاز به مشاوره کارشناسان ساتل دیجیتال آماده پاسخگویی هستند. هدفون و هدست ها یک وسیله مصرفی هستند و به طور کلی نمی توان درباره طول عمر آنها نظری داد. هر کدام از هدفون و هدست ها باتوجه به نوع برند و شرایط مصرف طول عمر متفاوتی دارند. اگر کیفیت هدفون برایتان مهم است و ترجیح می دهید یکبار برای خرید هدفون هزینه کنید می توانید با بررسی دقیق و هزینه بالاتر یک هدست برند و باکیفیت تهیه کنید.

    اگر تا به‌حال از هندزفری با سیم استفاده کرده باشید و احیانا از وسایل حمل و نقل عمومی بهره می‌برید، به طور قطع تجربه قطعی یا پارگی سیم هندزفری را داشته‌اید. این به معنی بد بودن هندزفری باسیم نیست، همه چیز به نیاز شما بستگی دارد. اگه هندزفری شما AirDots هستش، لازم نیست که دو تا از گوشی هارو pair کنید! یکیشون رو هم pair کنید کافیه و می تونید به راحتی با یه گوشی آهنگ گوش کنید. تا کنون به ارائه خدمات در خصوص معرفی منابع اصلی فروش محصولات آی تی و …

    با این وجود بعد از خرید هدست بلوتوثی، برای استفاده از آن باید ارتباط بین گوشی و هدست را برقراری کنید. از این رو در ادامه این گزارش از بخش تکنولوژی نمناک قصد داریم شما را با نحوه برقراری هدست بلوتوث به گوشی آشنا سازیم. طراحی ارگونومیک این محصول باعث شده که هنگام استفاده ی بلند مدت از آن هیچ گونه احساس خستگی یا درد در ناحیه گوش خود نکنید. بهترین هندزفری بلوتوث با قابلیت اتصال به دو گوشی بلوتوث چند نقطه ای لزوماً به این معنی نیست که می‌توانید محتوای رسانه‌ای را از دو دستگاه به طور همزمان پخش کنید. تعداد کمی از هدست‌ها می‌توانند به اندازه کافی از این ویژگی پشتیبانی کنند.

    بطور کلی هدف همیشه در مبیت جلب رضایت کاربران بوده است؛ چه کسانی که به صورت عمده و برای فروشگاه حضوری خود خرید می‌کنند و چه کاربرانی که به صورت جزئی خرید می‌کنند. یکی دیگر از محصولات قدرتمند کمپانی جبرا، هندزفری بلوتوثی مدل کلاسیک است. این هندزفری تنها 10 گرم سنگینی داشته و در استفاده طولانی مدت گوش کاربر را خسته نخواهد کرد. هندزفری بلوتوثی جبرا مدل کلاسیک از بلوتوث نسخه 4.0 پشتیبانی کرده و قادر است به صورت همزمان به دو دستگاه متصل شود.

    می‌دانیم که هزینه‌ی پرداختی فاکتور بسیار مهمی برای خرید یک کالای دیجیتال است. با مراجعه به بخش هدفون در محصولات زومیت می‌توانید قیمت انواع هدفون، هدست و هندزفری را پیدا و ارزان‌ترین آن را تهیه کنید. هنگامی که دو موج صوتی برابر و در فاز مخالف هم باشند، یکدیگر را خنثی می‌کنند. روش کار به این ترتیب است که میکروفون حذف نویز، نمونه‌ای از نویز‌های محیط یا امواجی که از لایه پسیو هدفون عبور می‌کنند، ایجاد می‌کند.