• Collier Wiggins posted an update 1 year, 4 months ago

    پاور بانک Anker PowerCore آنقدر ظرفیت بالایی دارد که می‌تواند تقریبا 7 مرتبه آیفون 7، 5 مرتبه گلکسی اس 6 و آیپد مینی 4 را 2 مرتبه شارژ کند. قبل از اینکه به بررسی لیست برترین پاوربانک وایرلس بپردازیم، لازم است شما را با خصوصیات این نوع از شارژر همراه، بیشتر آشنا کنیم. این موارد تنها برخی از برندهای تولیدکننده پاوربانک هستند که پیشنهاد می‌کنیم با خرید از آنها یک انتخاب خوب را تجربه کنید. اگر در کنار پاوربانک بدنبال تجهیزات بیشتری برای سعر هستید پیشنهاد می شود مقاله بهترین ماگ سفری مطالعه فرمایید. دقت داشته باشید که تمامی مراکز فروش پاوربانک خدمات پس از فروش آن را ارائه نمی دهند. اگر در هنگام خرید دستگاهی را خریداری کنید که از این خدمات بخوردار باشد در صورت بروز مشکل یا خرابی می توانید آن را تعویض کرده و یک پاور بانک نو دریافت نمایید.

    به این ترتیب این پاور بانک می‌تواند به طور هم‌زمان چند دستگاه را شارژ کند بدون این که کیفیت شارژ و عملکرد دستگاه کاهش پیدا کند. گذشته از این، پاور بانک Mi Power Bank 3 به طور هوشمند می‌تواند شدت جریان مناسب برای هر دستگاه را تشخیص دهد و آن را تنظیم کند. علاوه بر این که می‌توانید انواع گوشی‌های هوشمند، تبلت و سایر گجت‌های الکترونیکی را با استفاده از این دستگاه شارژ کنید. این پاور بانک دارای یک پورت AC هم هست که با استفاده از آن می‌توان لپ‌تاپ و مک‌بوک را هم شارژ کرد.

    پاور بانک شماره 6 فهرست بهترین پاور بانک ما یک پاور بانک زیبا از برند یوسمز است که از شارژ بی سیم هم پشتیبانی می‌کند. یکی از موارد آزاردهنده در هنگام شارژ کردن موبایل، شارژ کند و زمان‌بر است. به صورت کلی به پاور بانک به عنوان یک وسیله اضطراری نگاه کنید، وسیله‌ای که قرار است وقتی به آن نیاز دارید 100% به درستی، بدون دردسر رو با قابلیت اطمینان بالا کار کند. به همین دلیل در خرید این وسیله کمکی بیشتر به دنبال کیفیت باشید تا کاهش هزینه. توصیه ما این است اگر نمی‌خواهید زیاد هزینه کنید پاور بانک با ظرفیت پایین‌تر بخرید که قیمت پایینی هم دارد، ولی پاور بانک با ظرفیت بالا از برند بی نام نخرید.

    معمولا پرفروش‌ترین پاور بانک‌ های بازار ایران از برند شیائومی هستند و این فروش بالا نشان دهنده رضایت کاربران از شیائومی است. در ادامه و با در نظر داشتن معیارهایی که در انتهای مطلب توضیح دادیم، بهترین پاوربانک‌های بازار را معرفی کرده‌ایم. باید بدانیم که همیشه گران‌تر بودن و پر از امکانات بودن یک پاوربانک، به‌معنای مناسب‌بودن آن برای نیازهای ما نیست. گاهی ممکن است با صرف هزینه‌ی کم‌تر بتوانیم نیازهای خود را برطرف کنیم و پول اضافی بابت امکانات بیشتری ندهیم که به درد ما نمی‌خورند.

    برای کاربران معمولی که خیلی از پاور بانک استفاده نمی‌کنند و تنها برای شرایط خیلی اضطراری نیاز به شارژر همراه دارند، خرید این مدل از بانک انرژی همراه پیشنهاد می‌شود. هنگام خرید شارژر همراه به ظرفیت واقعی دستگاه توجه ویژه داشته باشید و بهترین دستگاه با ظرفیت مناسب برای کاربردهای خودتان را انتخاب کنید. شارژ کردن پاور بانک یکی از نکات مهم در مورد استفاده صحیح از پاور بانک است. به طور کلی برای شارژ کردن شارژر همراه بطور کامل، بسته به نوع و ظرفیت پاوربانک باید آن را چند ساعتی (معمولا بین 2 الی 4 ساعت) به منبع تغذیه وصل کرد.

    در کنار این قابلیت شما می‌توانید برای شارژ دستگاه‌های معمولی و از طریق کابل شارژ نیز از این محصول استفاده کنید. ولتاژ ورودی و خروجی ۵ ولت و شدت‌جریان ورودی و خروجی ۲ آمپر از سایر ویژگی‌های این محصول هستند. هنگام تصمیم‌گیری در مورد نحوه انتخاب پاور بانک مناسب برای تلفن خود، ظرفیت باتری دستگاه‌های خود که با میلی آمپر در ساعت اندازه‌گیری می‌شود را بررسی کنید. اگر پاور بانکی را که تهیه کرده‌اید ظرفیت بیشتری از باتری دستگاه‌های الکترونیکی شما داشته باشد، می‌تواند باتری دستگاه شما را به طور کامل شارژ کند. اگر قصد شارژ چندین دستگاه را دارید، حتما مجموع ظرفیت‌های آنها را در نظر بگیرید. در این صورت، شما به یک پاوربانک قابل حمل با بیش از یک خروجی نیاز دارید تا همزمان بتوانید دستگاه‌های خود را شارژ کنید.

    پاسخ تمامی این سوالات نشان می دهد که بتوانید بهترین ظرفیت را برای پاور بانک انتخاب کنید. بهتر است قبل از خرید ظرفیت تمامی باتری‌هایی که می‌خواهید با کمک پاوربانک شارژ کنید را با هم جمع کنید. همکاران فروشنده و مشتریان با مطالعه راهنمای فروش در سیستم چند فروشندگی کیهان شاپ و راهنمای خرید اینترنتی جدیدترین کالاها، قادر به ارایه و یا دسترسی به مجموعه‌ای عظیم از محصولات با کیفیت بالا و با امکان تعویض و مرجوعی آسان خواهند بود.

    یکی از بهترین پاور بانک برای آیفون موجود در بازار، شارژر همراه کوئین تک مدل QT-10 است. این محصول ظاهر مناسبی دارد و در کنار آن از مزایای بالایی نیز برخوردار است. پاوربانک کوئین تک وزن 120 گرمی دارد و می تواند گزینه مناسبی برای سفر همراه کاربر باشد.

    فقطقیمت پاور بانکرا نباید در زمان انتخاب در نظر گرفته شود و عوامل دیگر را هم باید بررسی کرد. بهترین پاور بانک برای آیفون که از سری کینگ استار تولید شده، بسیار باکیفیت است و کارایی بسیار بالایی دارد. تعداد درگاه خروجی آن دو تا بوده و امکان شارژ بی‌سیم، مدیریت هوشمند شارژ و امکان شارژ تبلت را برای شما فراهم می‌کند. پاور بانک PLM13ZM یک پاوربانک با کیفیت از شیائومی است که از تکنولوژی فست شارژ هم پشتیبانی کرده و گوشی را با سرعت بسیار خوبی شارژ می‌کند. این پاور بانک دارای بدنه پولیش خورده آلومینیومی است و طراحی ساده و در عین حال شیک و زیبایی دارد. به دلیل داشتن دو ورودی و دو خروجی، پشتیبانی از شارژ سریع و قیمت مناسب، این پاوربانک در فهرست ما، در جایگاه شماره یک بهترین پاور بانک قرار گرفته است.

    شارژر همراه یا بهترین پاور بانک برای آیفون محصولی است که می تواند به کاربر در این زمینه کمک کند. یکی از مهمترین سوالاتی که همواره ذهن کاربران و مشتریان را مشغول میکند یک سوال کلی است. به کرّات از فروشنده ها سوال می شود که بهترین پاوربانک کدام است؟ مسلما بهترین پاور بانک برای شما شاید با بهترین پاوربانک برای دوستتان و یا هر شخص دیگری فرق کند و علت آن نیاز های هر شخص است. حال اگر بخواهیم به این مقوله نگاه جامع تری داشته باشیم سه عامل در انتخاب یک پاوربانک خوب و مناسب نسبت به بقیه عوامل تاثیر گذاری بیشتری دارند. اولین مورد برند مطرح، معتبر و مورد اطمینان است دومین مورد ظرفیت پاوربانک براساس نیاز شما و سومین مورد ابعاد و شکل ظاهری پاوربانک شماست.

    لازم به ذکر است که این محصول دارای سه ورودی تایپ سی، میکرو یو اس بی و لایتنینگ است که به راحتی قابل حمل می باشد. حس خوب؛ حتی در دست گرفتن یک محصول با کیفیت هم حس خوب رضایت در کاربر ایجاد می‌کند. مدل بسیار مناسبی رو پیشنهاد دادید که قطعا توی راهنماهای خرید بعدی لحاظ می‌شه.

    برای خرید پاور بانک برای گوشی های آیفون، ابتدا نیاز دارید که اول ظرفیت باطری تلفن همراه خود را بدانید. باید در نظر داشته باشید که برای اندازه گیری ظرفیت باطری از واحد اندازه گیری mAh (میلی آمپر ساعت) استفاده می شود. بنابراین به عنوان مثال ظرفیت باطری گوشی های آیفون 11، آیفون 11 pro و آیفون 11 pro max به ترتیب 3110 میلی آمپر ساعت، 3190 میلی آمپر ساعت و 3500 میلی آمپر ساعت می باشد.

    اولین و مهم‌ترین مشخصه برای انتخاب بهترین پاور بانک برای آیفون ظرفیت آن است. دو کانکتور microUSB و USB-C برای شارژ شدن و دو نوع Type-A که می‌تواند دو دستگاه را به طور همزمان شارژ کنند. پاور بانک Redmi مدل PB100LZM ساخت شرکت شیائومی با داشتن دوپورت خروجی USB و پشتیبانی از انواع پروتکل‌های شارژ سریع، بهترین همراه شما در خارج از منزل، محل کار و یا هنگام سفر خواهد بود. این محصول با استفاده از سیستم شارژ هوشمند به‌راحتی می‌تواند به‌طور همزمان دو دستگاه را شارژ کند.

    به فرض مثالپاور بانک‌های قابل حمل برای سفردر تمامی لحظات مسافرت دغدغه‌های شما را نسبت به شارژ تلفن همراه برطرف می‌کند. پاوربانک برای شارژ تلفن هوشمند یا تبلت در جاهایی که هیچ پریز برق در دسترس نیست بسیار مفید است. می‌توانید برای شارژ تلفن هوشمند، تبلت و لپ تاپ خود از پاور بانک استفاده کنید. همچنین می‌توانید دوربین فیلم‌برداری، چراغ قابل حمل LED و سایر دستگاه‌های خود را با ورودی USB-C یا USB این دستگاه شارژ کنید. این فاکتور معمولا نادیده گرفته می‌شود، اما در واقعیت، این قابلیت در هنگام انتخاب بهترین مارک پاور بانک یک عامل مهم است. داشتن یکپاور بانک فست شارژباعث می‌شود، تفاوت زیادی در تجربه کلی استفاده از این وسیله ایجاد شود.