• Saleh Hunter posted an update 1 year, 5 months ago

    در صورتی که والدین نیاز به مراقب کودک در زمینه خاصی از نظر اموزش زبان و یا مهارت های زندگی به کودک داشته باشند مرکز کیان شرایطی به وجود آورده است تا خانواده خدمات مورد نظر خود را در منزل برای کودک فراهم نمایند. سپردن کار به متخصصین و کارشناسان برتر و کاربلد خدماتی را با پلتفرم ارائه خدمات اسپارد تجربه کنید. اسپارد در حال حاضر معتبرترین سامانه هوشمند نظافت و خدمات تهران و کرج است که تقاضای مشتریان را با اتصال سریع به بهترین متخصص آموزش ‌دیده و تایید هویت ‌شده پاسخ می‌دهد.

    می توانید از افرادی که قبل از شما اقدام به استخدام پرستار معرفی شده نموده اند درمورد عملکرد او سوال بپرسید. در مورد تغییراتی که ممکن است موجب احساس تنش یا نگرانی در فرزندتان شود، با پرستار کودک صحبت کنید. چند هفته قبل از استخدام پرستار با کودک در این مورد صحبت کنید و در او آمادگی ایجاد کنید. اگر فرزندتان به طور غیرمعمول در مورد ماندن در کنار پرستار کودک می‌ترسد، دلایل ناسازگاری را بررسی کنید.

    اما در مواردی مراقبت از کودک در منزل چون کودک در محیطخانه احساس آرامش و امنیت بیشتری دارد بهتر محیط را قبول می کند و اضطراب کمتریدارد. همچنین با استخدام پرستار نوزاد و کودک در منزل مواردی مانند رفت وآمد به مهد موجب صرف هزینه و زمان بیشتری نیز می شود. کودکان گل های زندگی هستند که جهت رشد و بالندگی باید به نیازهای جسمی و عاطفی آنها در سنین مختلف به درستی پاسخ داده شود، از همین رو نگهداری و پرستاری از کودک دغدغه بسیاری از والدین است. آن ها می‌خواهند در شرایطی کاملاً سالم و امن از فرزندان خود مراقبت کنند، اما گاهی پیچیدگی ‌های امور روزمره، مشغله‌ های کاری و… باعث می شوند تا آنگونه که باید والدین نتوانند از فرزند خود مراقبت کنند.

    کودک یاران تمام وقت کاری خود را به مراقبت، بازی و آموزش با کودک اختصاص می دهند و امور نظافتی محدود به کودک را انجام می دهند. در این صورت والدین می توانند به امور شخصی، کاری و امور منزل رسیدگی نمایند و مراقبت از کودک را تحت نظر بگیرند. همچنین شما می توانید برخی از آموزش ها و بازی های فکری و خلاقانه را از کودکیار بخواهید. زمانی که مراکز ارائه دهنده خدمات مراقبتی – پرستاری کودک در اطراف شما می باشند بهترین راه حل برای مراقبت از کودک در محیط خانواده و به دور از استرس، استفاده از پرستاران و مراقبین کودک می باشد . گاهی کودک دچار عارضه‌های جسمی و یا بیماری‌های خاص است در چنین شرایطی آن دسته از پرستاران که دارای مدرک و اطلاعات و تجربه‌های پزشکی هستند می‌توانند از کودک تحت‌نظر پزشک معالج مراقبت و نگهداری کنند. بله یکی از خمات موسسه پرستار سلام نگهداری و مراقبت از کودک در محل کار هست.

    انتخاب پرستار بچه در منزل با ویژگی های مناسب از این حیث دارای اهمیت است که تربیت فرزند در سنین پایین باعث تثبیت اخلاقیات در او می شود. ممکن است حتی تربیت کودکی که توسط پرستار باتجربه صورت گرفته بسیار بهتر از کودکی باشد که مادر عصبی و کم حوصله اش تمام روز را با او سپری می کند و به نحوه تربیت او توجه چندانی ندارد. مهارت های کسب شده پرستاران در زمینه های مختلف علاوه بر نگهداری از کودک باعث افزایش خلاقیت آنان می شود. پرستار کودک در منزل می تواند خدماتی از قبیل آموزش موسیقی، نقاشی و زبان به کودکتان ارائه دهد.

    اگر کودک دچار بیماری باشد باید بهترین روش‌های مراقبتی از کودک را بداند، در بهبود بیماری کودک یاری رساند، اگر داروهای خاصی دارد در زمان مشخص به او بدهد و در مجموع بر اساس اصول مراقبتی در حین بیماری کودک از او مراقبت کند. کاردرمانی کودک در منزل توانایی هایی را برای کمک به نیازهای روزانه مانند تغذیه با سینه یا شیشه شیر و رسیدن به نقاط عطف رشد دوران کودکی ایجاد می کند. برخی از نوزادانی که زودتر از موعد به دنیا می آیند، هنگام خروج از بیمارستان به کمک نیاز دارند.

    برای تماس با مرکز سفیر آرامش می توانید از شماره تلفن‌های موجود در سایت استفاده کنید. با به دنیا آمدن فرزند اول اغلب خانواده ها تجربه کافی برای نگهداری و مراقبت از کودکان را ندارند در نتیجه با مشکلاتی رو به رو می شوند. این خانواده ها می­توانند با استخدام پرستارانی آموزش دیده و توانمند در تمامی امور برای نگهداری کودک، کمک بگیرند تا فرزندی شاداب و سالم داشته باشند . پرستاران در صورت بروز مشکلاتی از قبیل بیماری ها ، خفگی در اثر قورت دادن وسایل و … می­توانند با حفظ آرامش در کنار شما مراقب فرزندتان باشند و به شما کمک کنند.

    رفتار های اجتماعی به طور کلی رفتار هایی هستند که کودک با یادگرفتن و درک آن ها می تواند در آینده انسان کامل تری شود. جلوگیری از ارتباط برقرار کردن افراد غریبه با کودک در هنگامی که والدین ان حضور ندارند. به علاوه هر چقدر که پرستارکودک مهارت و تجربه بیشتری داشته باشد می تواند دستمزدوحقوق بیشتری را تقاضا کند.

    نگهداری از کودک در مشهد بچه باید در مورد هر موضوعی که احساس نگرانی می کند با خانواده به راحتی صحبت کند . دغدغه های خود را با آنها در میان بگذارید و از ان ها در جهت رفع این مشکلات کمک بخواهید. اضطراب جدایی، مشکل در به خواب رفتن و … از جمله رفتارهایی است که پرستار بچه به وفور با آن مواجه می شود و باید به درستی و بر مبنای اصول روانشناسی این شرایط را بدون تبدیل شدن به بحث و جدل مدیریت کند. احیای قلبی ریوی و کمک های اولیه در موقع خفگی و سوختگی و مسمومیت و … از جمله مهارت هایی است که همه پرستار بچه ها باید ان ها را یاد بگیرند. حتی بعد از انجام مصاحبه و خارج شدن از منزل نیز اگر سوالی برای شما در زمینه قوانینی و محدودیت هایی که باید درمورد کودکان رعایت شود سوالی داشتید، با پدر و مادر تماس بگیرید و سوالات خود را بپرسید.

    این سوالات را شما در مورد نگهداری از کودک در منزل خودمان ما پرسیده اید. ممکن است بر اساس اطلاعات فرزندتان، حس خوبی از پرستار داشته باشید. در نظر داشته باشید که شخصیت ارثی نیست و با توجه به اتفاقات و تجربیات کودکی شکل می‌گیرد و والدین نقش بسزایی در تربیت و آموزش ذهن آماده‌ی کودک دارند همچنین ناتوانی پدر و مادر در رسیدگی به فرزند، دلیل قانع کننده برای قافل شدن از او نیست. اگر محل کار والدین دور باشد، کودک بعد از ساعت 4 باید در مهد تنها بماند زیرا پرسنل خودشان باید به منزلشان بروند.

    پرستار بچه علاوه بر تجربه باید دارای تخصص و کیفیت بالای داشته باشد تا بتواند کودک و نوزاد را به بهترین نحوه نگهداری کند شرکت سپید گستر به شما تضمین کیفیت و تخصص را می دهد. والدین باید همواره اطمینان حاصل کنند که پرستار یا مراقب حمایت مورد نیاز برای مثبت بودن را دریافت می­کند که شامل زمان استراحت کافی و داشتن فرصت برای ملاقات سایر مراقبان در همان ناحیه است. والدین باید همیشه با تلفن در دسترس باشند تا به تماس­های اضطراری پاسخ دهند. به عبارت دیگر با هم همکاری کنید و در نگهداری کودک­تان مشارکت کنید. خدمات مراقبت و پرستاری کودک شامل مراقبت و نگهداری و همراهی برای انجام امور روزانه نظیر استحمام، تهیه غذا، تعویض و شستشوی لباس، انجام امور نظافتی و … بوده و در صورت نیاز شما می تواند شامل امور آموزشی، تربیتی و پرستاری و …